MoneyGram oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy Mężczyzn w Piłce Ręcznej
Trwa odliczanie do startu tej prestiżowej imprezy, która po raz pierwszy odbędzie się w Polsce
WARSZAWA, Polska (4 grudnia 2015 roku). Jeszcze tylko 6 tygodni dzieli nas od meczu inauguracyjnego Mistrzostw Europy Mężczyzn w Piłce Ręcznej EHF EURO 2016. MoneyGram będzie oficjalnym sponsorem tej najważniejszej imprezy sportowej roku 2016 w naszym kraju.
Polska jest gospodarzem Mistrzostw EHF EURO 2016 po raz pierwszy. Nasza drużyna rozpocznie rozgrywki jako brązowy medalista tegorocznych Mistrzostw Świata. Mecze z udziałem 16 finałowych drużyn odbywać się będą między 15 a 31 stycznia 2016 r. w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Gdańsku (w Kraków Arena, Spodku, Hali Stulecia i Ergo Arenie). Łączna pojemność aren Mistrzostw to 50 tys. miejsc. 75 nadawców będzie relacjonować do 150 krajów ok. 615 godzin transmisji na żywo.
- Zdecydowaliśmy się zaangażować w EHF EURO 2016 ze względu na duże zainteresowanie piłką ręczną w wielu krajach Europy, w których prowadzimy działalność. Jesteśmy przekonani, że obecność na Mistrzostwach przełoży się na wzrost świadomości marki MoneyGram wśród naszych potencjalnych klientów. Nie bez znaczenia był również fakt, że zawody odbywają się w Polsce, gdzie mieści się nasze globalne centrum biznesowe – mówi Juan Agualimpia, Executive Vice President, Business Development and Chief Marketing Officer MoneyGram. – Będziemy mocno widoczni w miastach turniejowych, gdzie planujemy wiele atrakcji dla fanów piłki ręcznej.
Dzięki zaangażowaniu MoneyGram w ręce kibiców trafi 80 tys. egzemplarzy specjalnego magazynu poświęconego turniejowi. Będzie on dystrybuowany w ponad 6 tys. miejsc w Polsce gdzie skorzystać można z usług MoneyGram oraz na stoisku firmy w kuluarach wybranych meczów. Na stanowisku MoneyGram kibice będą mogli pomalować twarze w kolory narodowe i uwiecznić swoje emocje w specjalnie do tego celu zamontowanej fotobudce. Logo MoneyGram będzie można zobaczyć m.in. na tablicach LED wokół boiska i na samym parkiecie oraz na plakatach promujących zawody.
Według szacunków firmy Infront, specjalizującej się w marketingu sportowym, transmisje telewizyjne rozgrywek Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2014 roku oglądało w sumie ponad 866 milionów widzów w 150 krajach. „Szczypiorniak” jest szczególnie popularny we Francji, Niemczech, Hiszpanii i w Skandynawii. Jednak wszystkich przebija Chorwacja, w której – jak pokazują dane Sponsoring 21 – zainteresowanie tą dyscypliną deklaruje niemal 80 proc. obywateli.
MoneyGram to lider w dziedzinie przekazów pieniężnych. Misją MoneyGram jest zbliżanie ludzi – rodzin, przyjaciół i bliskich poprzez niezawodne, docierające w dowolny zakątek świata transfery pieniężne, które można odebrać już po kilku minutach. W Polsce przekazy pieniężne MoneyGram realizowane są we współpracy z Bankiem Pocztowym, Bankiem BGŻ/BNP Paribas, Bankiem BPS, sklepami Pepco oraz firmą PlanB International.